Demontaż i montaż piasty / łożyska (piasto łożyska) odbywa się na samochodzie bez wyjmowania czujnika ABS
Ściągacz służy także do demontażu klasycznych piast kół i napędzany jest ręczną pompą hydrauliczną.
Zastosowanie:
Przednia i tylna oś:
VW T5, T6
Przednia oś:
VW Polo, Seat Ibiza, Skoda Fabia - również po modyfikacji zwrotnicy
Łożyska dwurzędowe:
np. VW T4
Instrukcja / Instrukcje obsługi znajdują się w następnej zakładce ---->
Elementy zestawu:
5VW - Statyw przyrządu -
VW (Polo, T5, T6),
Seat (Ibiza),
Skoda (Fabia)
(opcjonalnie pod rozbudowę Mitsubishi Colt VI, Smart Forfour I )
6 - Pompa hydrauliczna
7 - Siłownik hydrauliczny
10H - Śruba ściągacza hydraulicznego
11H - Nakrętka śruby ściągacza hydraulicznego
13 - Adapter do wyprasowania piasty łożyska VW T5, T6
14 - Adapter do wprasowania piasty - łożyska VW, Seat, Skoda
15 - Adapter do wyprasowania piasty - łożyska VW, Seat, Skoda oraz wprasowania łożyska VW T5, T6
16 - Pierścień centralny do wprasowania piasty - łożyska Volkswagen
17 - Pierścień dystansowy do wprasowania piasty - łożyska Volkswagen
18 - Sworzeń dystansowy statywu Volkswagen, VW, Seat, Skoda, (opcjonalnie pod rozbudowę Mitsubishi Colt VI, Smart Forfour I )
19 - Pierścień do wyprasowania piasty - łożyska Volkswagen
20 - Pierścień dystansowy zwrotnicy po modyfikacji Volkswagen
21 - Pierścień dystansowy do wymiany piast
22 - Zestaw pierścieni do przeprasowania łożysk dwurzędowych osi przedniej i tylnej