Opis:
Do ustawiania i sprawdzania faz rozrządu silnika.
Potrzebny np. podczas prac przy układzie rozrządu i wymianie uszczelki głowicy silnika.
Nadaje się do silników 3,2 3,5 4,0 4,2 4,4 l w następujących modelach:
- Jaguar XJ8 (97-09), silnik AJ26 AC, BC, LC, 1B, 5G, SB
- Jaguar XJR (97-09), silnik AJ27 KB, CC, MA, 2B, 9G, TB
- Jaguar S-Type (99-08), silnik AJ28 KC, CE, MB, 3B, HB, PC
- Jaguar XF (08-09), silnik AJ34 3.5, DC, NB, 1G, HG
- Jaguar XK8 (97-09), silnik RB, EC, NC
- Jaguar XKR (98-09), silnik GB, PA
- Range Rover (nowy) (06-09), silnik 4,2 l (428 KM)
- Range Rover (05-09), silnik 4,2 l (428 KM)
- Land Rover Discovery III (05-09)
Zakres dostawy:
- trzpień blokujący do koła zamachowego (srebrny), do stosowania jak OEM 303-531
- trzpień blokujący do koła zamachowego (złoty), do stosowania jak OEM 303-645
- 2 płytki regulacyjne do wałków rozrządu, do stosowania jak OEM 303-530
- narzędzie do przytrzymywania koła zębatego wałka rozrządu, do stosowania jak OEM 303-532
- 2 kliny do napinacza, do stosowania jak OEM 303-533
- trzpień blokujący do napinacza głównego, do stosowania jak OEM T40011
- narzędzie do ustawiania zespołu VVT, do stosowania jak OEM 303-654
- trzpień blokujący do napinacza
Zastosowanie jak OEM:
303-531 | 303-645 | 303-530 | 303-532 | 303-533 | 303-654 Jaguar
303-531 | 303-645 | 303-530 | 303-532 | 303-533 | 303-654 Land Rover
T40011 Audi
T40011 Seat
T40011 Skoda
T40011 Volkswagen
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.